niedziela, 25 października 2015

Pretty Autumn

Hejka ! Dzisiaj przychodzę do was z dużą ilością zdjęć ! Będzie dużo więcej ujęć niż zawsze, a to wszystko dlatego, że nie mogłam się zdecydować, które z nich wybrać :) To była chyba najbardziej przemyślana sesja, jaką do tej pory zrobiłam. Już od poniedziałku z Madzią wszystko planowałyśmy!
Ja znalazłam w szafie czarną spódniczkę, a kapelusz pożyczyłyśmy. Największy problem miałyśmy z szalikiem, ponieważ chciałam duży czerwony szal w kratę, jednak nie zdołałyśmy go ogarnąć i obie wzięłyśmy coś swojego, z resztą zobaczycie na zdjęciach :) Gdy dojechałyśmy na miejsce, byłyśmy takie zachwycone. Ogrody na bibliotece uniwersyteckiej, są świetnym miejscem na zdjęcia i nie tylko! Do tego wszystkiego piękna złota jesień. Na pewno jeszcze tam wrócę!
Byłyśmy wszystkim tak zafascynowane, że nie wiedziałyśmy kiedy tak szybko minął czas i musiałyśmy wracać do domu.
Dobra dosyć już pisania, zapraszam do oglądania i komentowania :) Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną wam do gustu :)!














Najśmieszniejszym zaskoczeniem i przerażeniem w jednym był lis na środku dachu ! Wyobraźcie sobie nasze przerażenie, gdy ustawiłam Madzie a za nią przebiega lis.Poszłyśmy stamtąd jak najszybciej :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz