niedziela, 4 października 2015

Animals


Dzisiaj trochę nieco inny wpis. Nie będzie,żadnych portretów czy stylizacji :) Dzisiejszym tematem będą zwierzęta. Zdjęcia zrobiłam pod koniec wakacji odwiedzając warszawskie ZOO.
Mimo, że byłam tam setki razy to uwielbiam tam wracać. Niby wiesz czego się spodziewać, ale zawsze idziesz z takim samym zainteresowaniem jak za pierwszym razem.
Żeby zrobić takie zdjęcie o jakim myślisz trzeba uzbroić się w cierpliwość. Co innego,gdy masz przed obiektywem modelkę,wystylizowaną ,którą trzeba odpowiednio ustawić, a co innego,gdy przed obiektywem masz między innymi niesforne małpki. 









 Te są zdecydowanie moimi ulubionymi !


Jeśli już dodaje takie zdjęcia to postanowiłam dodać też przepiękne łabędzie.Dzisiaj specjalnie rano pojechałam nad Zalew Zegrzyński na zdjęcia. Główną atrakcją było stado łabędzi na brzegu.Zawsze chciałam zrobić ładne zdjęcie parce łabędzi i dzisiaj się udało :) Kolejne małe marzenie spełnione. Po milionie ujęć stwierdziłam razem z tatą, że musimy je nakarmić,ponieważ zaczynały się powoli denerwować. Gdy tylko skończyły nam się bułeczki,zaczęły biec w naszą stronę,a my jak najszybciej uciekać ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz