piątek, 28 sierpnia 2015

Julia & Kuba

Cześć ;) Nazywam się Patrycja i nie jestem profesjonalnym fotografem, robię zdjęcia amatorsko bo lubie. Miałam już jednego bloga i usunęłam go, twierdząc, że moje zdjęcia nie są na tyle dobre ,żeby od razu zakładać stronę. Minęło trochę czasu ,a ja przekonałam się ,że żeby mieć swojego bloga nie trzeba od razu robić świetnych zdjęć. Każdy od czegoś zaczyna ;)

Teraz pokaże wam zdjęcia, które robiłam Julce i Kubie pod koniec zimy. Była to moja pierwsza tego typu sesja. Do końca nie wiedziałam jak będzie to wszystko wyglądało, ale jak się okazało wyszło fajnie, mieliśmy dużo pomysłów a Kuba ciągle wymyślał nowe pozy :D
Jestem pod wrażeniem, że wytrzymali, bo była mega zimno. Zostawiam was ze zdjęciami, miłego oglądania :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz